רוצה חדר שינה שנראה כמו חדר במלון בוטיק?
הילדה התבגרה ורוצה חדר של נערה?
את עובדת מהבית ונמאס לך לעבוד בפינת האוכל?
משהו מפריע לך ואת חייבת שינוי אבל לא יודעת מאיפה להתחיל? זקוקה לעין מקצועית?
רוצה להתייעץ על התכנית האדריכלית שקיבלת מהקבלן או של דירה יד שנייה לפני/ אחרי הרכישה?

יש לנו פיתרון מושלם בשבילך!

מסלולי יעוץ ממוקדים כדי שתוכלי לבחור מה הכי מתאים לך-  שירות יעיל ומהיר שיחסוך לך הרבה זמן וכסף!

שעת ייעוץ תכנוני

למי מיועד השירות? * למעוניינים בחוות דעת מקצועית על תכנית אדריכלית קיימת של דירת קבלן * למעוניינים בחוות דעת לפני קניית נכס יד 2, כולל ביקור בנכס * למעוניינים בתכנון נקודתי של חלל אחד בבית

פגישת ייעוץ עיצובי ממוקדת בביתך

פגישה בת שעתיים בה נתמקד בחללים שאת רוצה לשדרג ולרענן. ניתן לך המון טיפים ורעיונות שיעזרו לך לשדרג את החלל בעזרת צבע, חומר וטקסטיל. נבחר יחד גוונים מתאימים בעזרת מניפות הצבע שנביא איתנו ונמליץ על העמדת ריהוט נכונה. בנוסף- בונוס ששווה זהב- רשימת חנויות מומלצות ובעלי מקצוע שיעזרו לך להשלים את המהפך!

פגישת ייעוץ עיצובי בביתך וליווי ליום רכישות

בנוסף לכל מה שמקבלים בפגישת הייעוץ העיצובי, נצא יחד ליום הרכישות (עד 6 שעות) שיתקיים באזור חיפה- קריות ויכלול את החנויות שמותאמות לסגנון ולתקציב שלך. ביום זה נרכוש ריהוט, טקסטיל (שטיחים, וילונות, כריות) ואקססוריז (חפצי נוי), בהתאם לנדרש. בונוסים נוספים ללא עלות נוספת: סיכום כל ההמלצות והטיפים שנתנו בפגישה- אלייך למייל, רשימת ריהוט כולל מידות מומלצות, לוח השראה, חלוקה עקרונית של התקציב, רשימה של חנויות, ספקים ובעלי מקצוע מומלצים וליווי שלנו בוואטס אפ/ מייל עד שבועיים מיום הרכישות!

בשורה התחתונה- תחסכי המון זמן, כסף ותסכול!

01

תהליך ממוקד וקצר

נחסוך לך המון זמן בהתלבטויות ושיטוט בפינטרסט ובאינסטגרם ולאחר פגישה בת שעתיים (עם/בלי ליווי ליום רכישות) כבר תוכלי ליישם את כל הטיפים וההמלצות שלנו ולהתחיל להנות!

02

שקט נפשי

בזכות הידע והניסיון המקצועי שלנו, נוכל לתת לכם הרבה שקט נפשי וביטחון בכל החלטה שתקבלו, לפני שאתם רוכשים דירה במיטב כספכם, כדי שתהיו בטוחים שהדירה הזו מתאימה לכם

03

ניצול יעיל ונכון של החלל

בין אם את רוצה רק ייעוץ לגבי חלל אחד בביתך או אם קניתם דירה ואתם רוצים לדעת איך למקסם אותה בצורה הכי נכונה ויעילה- נוכל לחסוך לך הרבה כסף ומפח נפש מבחירות והחלטות שגויות של העמדת ריהוט וארגון החלל.

04

חיסכון בכסף

פגישת ייעוץ עיצובי קצרה וממוקדת תחסוך לך הרבה כסף כיוון שנוכל למנוע הרבה טעויות - בחירת ריהוט בגודל לא מתאים, בחירת גוונים לא נכונה ועוד...

500

שעת ייעוץ תכנוני

  • 500 ש"ח לשעת הייעוץ הראשונה ו- 350 ש"ח לכל שעה נוספת
1200

פגישת ייעוץ עיצובי בביתך

3800

פגישת יעוץ+ יום רכישות

נעים להכיר, two studio - תכנון ועיצוב פנים.
אנחנו שרון וקרן, חברות ושותפות. הגענו לעיצוב פנים מתוך אהבה וסקרנות למפגשים עם אנשים שונים, חיבה לאתגרים וכדי לתת ליצירתיות דרור.
שרון עסקה בהוראה ובייעוץ גנטי, קרן עו"ס מומחית לצרכים מיוחדים.
היות ועיצוב פנים עוסק לפני הכל באנשים ובאורח חייהם, המעבר היה טבעי וכיפי. מצאנו שהיכולות שאנו מביאות עוזרות לנו להבין את האנשים שעבורם אנו מעצבות, את הצרכים והרצונות שלהם, ולתרגם את ההבנה הזו לתכנון מדויק.
אוהבות מוזיקה טובה והופעות, אומנות יין ואוכל טוב, אתגרים מחשבתיים ולצחוק המון.
השותפות בינינו יוצרת שלם שגדול מסך חלקיו, והחברות הופכת את עבודת התכנון והעיצוב למהנה במיוחד, הנאה שאנחנו שמחות לחלוק עם הלקוחות שלנו.
מתוך כל אלו נובעים ערכי הליבה של הסטודיו שלנו: הקשבה, התבוננות ותכנון.
מזמינות אותך לצאת יחד איתנו לתהליך שדרוג הבית ואיכות החיים שלך:)

צרי קשר או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

  • חיפה, ישראל